مقالات مقالات .

مقالات

لیزر موهای زائد در هفت حوض

و از بین می‌روند. البته لیزر موهای زائد یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی 30-20 درصد موها دوباره رشد می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از لیزر موهای زائد تراکم موهای خود را کاهش دهید.

لیزر موهای زائد در هفت حوض شامل یک پرتو نور قدرتمند است که انرژی زیادی دارد. دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارند که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست صورت می‌گیرد تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد.

وقتی که نور لیزر به موی زائد تابیده می‌شود، توسط آن جذب می‌شود. حرارت لیزر به قسمت‌های تیره فولیکول مو آسیب وارد می‌کند. این امر باعث بروز اختلال در رشد مو می‌شود. بعد از لیزر، فولیکول دوباره شروع به تولید مو می‌کند. به همین علت لازم است لیزر موهای زائد هفت حوض در چندین جلسه انجام شود. برای بهره مندی از لیزر موهای زائد در هفت حوض با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

چطور می‌توان بهترین مرکز لیزر مو در هفت حوض را انتخاب کرد؟
برای انتخاب بهترین مرکز لیزر مو در هفت حوض چندین روش وجود دارد.

روش اول : پرس و جو و مشورت با دیگران
یکی از ساده ترین روش‌ها این است که از دوستان یا آشنایانی که لیزر موهای زائد انجام داده اند، درباره مرکز لیزر و کیفیت خدمات آن سوال کنید.

روش دوم : جستجو در اینترنت
یک جستجوی ساده در اینترنت به شما کمک می‌کند اطلاعات مفیدی درباره مراکز لیزر هفت حوض به دست آورید. بهتر است نظرات بیماران را مطالعه کنید و بعد از بررسی و مقایسه آنها بهترین مرکز لیزر را انتخاب کنید.

روش سوم : مراجعه به مرکز لیزر و شرکت در یک جلسه مشاوره
شما می‌توانید با حضور در مرکز لیزر به صورت مستقیم با بیماران صحبت کنید. علاوه براین امکانات و تجهیزات مرکز را مشاهده نمایید و از پزشکان مرکز در مورد خدمات لیزر موهای زائد سوال بپرسید.

کلینیک لیزر موهای زائد در هفت حوض
کلینیک لیزر موهای زائد در هفت حوض خدمات متنوعی به مراجعین خود ارائه می‌دهد. زنان و مردان زیادی برای رهایی از شر موهای زائد خود به این کلینیک مراجعه می‌کنند.
تعداد جلسات لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر هفت حوض
تعداد جلسات لیزر موهای زائد به عواملی مانند نوع پوست، میزان رشد مو، نوع و ضخامت مو، شرایط بیمار، ناحیه ای که لیزر انجام می‌شود و... بستگی دارد. معمولا برای رفع کامل موهای زائد 8-6 جلسه لیزر انجام می‌شود. گاهی اوقات ممکن است برای دستیابی به نتیجه مطلوب، تعداد جلسات افزایش یابد.

در بیشتر مواقع، برای لیزر موهای زائد صورت، ساق پا و بیکینی به 8-6 جلسه و برای لیزر موی زیر بغل 7-5 جلسه نیاز است.

نکاتی که در کاهش تعداد جلسات لیزر موثر هستند :
رعایت برخی نکات می‌تواند تعداد جلسات لیزر موردنیاز شما را کاهش دهد. بنابراین اگر لیزر موی زائد انجام می‌دهید، توصیه می‌کنیم به این نکات توجه داشته باشید.
- تراشیدن کامل موهای زائد ناحیه موردنظر قبل از انجام لیزر
- اصلاح نکردن موهای زائد در فاصله بین جلسات لیزر
- پرهیز کردن از وکس، موبر و اپیلاسیون موهای زائد
- قرار نگرفتن در معرض نور آفتاب

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۲:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)