مقالات مقالات .

مقالات

انواع ماساژ

تمرکز دارد. معمولاً ماساژ درمانگرها در صورت نیاز از تکنیک های متعددی استفاده می کنند.

ماساژ سوئدی

 


ماساژ سوئدی که به آن "ماساژ کلاسیک" نیز می گویند، شناخته شده ترین تکنیک ماساژ در جهان است. این تکنیک از انواع سبک های ماساژ استفاده می کند، از جمله:

ضربات طولانی و سرخورده

ورز دادن عضلات

لرزش یا لرزش

بلند کردن عضلات

ضربه زدن

اصطکاک

مزایای ماساژ سوئدی شامل موارد زیر است:

آرامش

بهبود بافت اسکار

گردش خون بهبود یافتهماساژ بافت های عمیق

 


همانطور که از نام آن پیداست، ماساژ بافت عمیق بر عضلات عمیق تر و بافت نرم تمرکز دارد. در حالی که از همان سبک سکته ها و حرکات ماساژ سوئدی استفاده می کند. این تکنیک احساس آرامش کمتری دارد و گاهی اوقات می تواند ناراحت کننده یا دردناک باشد. هدف از این نوع ماساژ، تسکین درد ناشی از گره یا سایر دردها و آسیب های مربوط به بافت نرم است. برخی تحقیقات از ماساژ بافت عمیق برای تسکین درد، به ویژه در کوتاه مدت، پشتیبانی می کنند.

 


ماساژ ورزشی

 


ورزشکاران اغلب ماساژ ورزشی را برای کمک به عملکرد یا توانبخشی از آسیب های مرتبط با ورزش دریافت می کنند. این نوع ماساژ بر روی گروه های عضلانی خاص مرتبط با ورزش ورزشکار تمرکز می کند.

 


ماساژ سنگ داغ

 


در ماساژ سنگ داغ از سنگ های منحصر به فردی استفاده می شود و حرارت داده شده روی بدن شما قرار می گیرد. علاوه بر این، ماساژ درمانگر ممکن است سنگ ها را در حالی که از انواع سبک های ماساژ استفاده می کند نگه دارد. این سبک از ماساژ، معمولا باعث آرامش می شود.

ماساژ آروماتراپی

 


ماساژ آروماتراپی با استفاده از روغن‌ های ضروری انجام می شود. ماساژ درمانگر با استفاده از روغن های ضروری که با روغن حامل رقیق شده‌اند تا به سرعت روی پوست حرکت کنند، فشار ملایم و محکم را به تناوب تغییر می دهد. این نوع ماساژ باعث آرامش و تسکین درد می شود. اگر به عطرها حساسیت دارید یا نسبت به رایحه ها حساس هستید، باید از ماساژ آروماتراپی اجتناب کنید.

 


ماساژ بارداری

 


ماساژ بارداری که به آن ماساژ دوران بارداری نیز گفته می شود، برای افرادی که ناراحتی های دوران بارداری دارند، مناسب است. فواید ماساژ بارداری عبارتند از:

کاهش درد کمر و پا

کاهش استرس و اضطراب

بهبود خلق و خو

بهبود خواب

سبک ماساژی که درمانگر شما استفاده می‌ کند احتمالاً یک یا چند سبک ماساژ سوئدی خواهد بود. اگرچه ممکن است سبک‌های دیگری متناسب با شرایط شما را در خود جای دهد.

 


https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۲:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)